پیام تبریک دکتر موسوی به رئیس جمهور منتخب مردم ایران

رئیس دانشگاه صنعتی شریف طی پیامی ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره از انتخابات، برای وی آرزوی توفیق روزافزون در جهت رفع موانع و مشکلات و تحقق اهداف بلندمدت کشور کرد.

متن پیام:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور محترم منتخب مردم ایران

با سلام و احترام،

انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی توفیق روزافزون برای شما در جهت رفع موانع و مشکلات پیش‌روی کشور و تحقق اهداف بلندمدت ایران عزیز را دارم.

حضور گسترده مردم در این انتخابات، بیانگر اعتقاد ایشان به نظام جمهوری اسلامی و اشتیاق و خواست قلبی آنان برای پیشرفت کشور عزیزمان است. این مشارکت نشان داد که ملت ایران علیرغم مشکلات و گلایه‌ها، همچنان با توان و انگیزه، در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور حاضر هستند و آینده‌ای روشن و پرامید را برای ایران عزیز رقم می‌زنند.

دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز علمی و پژوهشی کشور، و به عنوان جزئی از حاکمیت، همچون گذشته آمادگی خود را برای تداوم همکاری و همیاری با دولتمردان در تمامی زمینه‌ها اعلام می‌دارد. این دانشگاه با برخورداری از ظرفیت‌های نخبگانی بی‌نظیر در عرصه‌های مختلف صنعت، علوم پایه، اقتصاد، مدیریت و سیاستگذاری، می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و تحقیقاتی کشور ایفا نماید. باور داریم که با تعامل و همکاری نزدیک میان دولت و دانشگاه‌ها، می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های علمی، صنعتی و فناوری دست یابیم و جایگاه ایران را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی ارتقاء بخشیم.

در پایان، ضمن تبریک مجدد و نیز دعوت از حضرتعالی برای حضور در دانشگاه صنعتی شریف، دیدار با خانواده بزرگ شریف و بازدید از دستاوردهای علمی و فناوری دانشگاه، امیدوارم که با همکاری و همدلی تمامی اقشار جامعه، بتوانیم آینده‌ای روشن و پرامید را برای ایران اسلامی رقم بزنیم و در سایه الطاف الهی، شاهد پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر کشور عزیزمان باشیم.

 

                                                                                                                              با آرزوی توفیق الهی    

                                                                                                                              سید عباس موسوی     

  رئیس دانشگاه صنعتی شریف