توسعه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد

مدیران هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف، با مسئولین این دانشگاه در خصوص توسعه همکاری مشترک طرفین به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، صبح روز  چهارشنبه 24 مردادماه 1403،  نشستی با حضور دکتر موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و برخی از استادان دانشکده مهندسی شیمی و نفت این دانشگاه همچنین مهندس صادق آبادی مدیرعامل هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ در ساختمان ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف طی سخنانی با اشاره به رتبه‌بندی و جایگاه بالای علمی و جذب نخبگان در دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی شریف با تربیت و تامین نیروهای متخصص مورد نیاز کشور در سطوح بالای علمی و پتانسیل صنعتی دانشگاه توانسته است به‌عنوان یک موسسه علمی پیشرفته، جایگاه ارزشمند خود را در حوزه‌های مختلف به ویژه ارتباط با صنعت حفظ کند و در مسیر حل مسائل و چالش‌های موجود در کشور گام‌های موثری بردارد.

سپس مهندس صادق آبادی مدیرعامل هلدینگ گسترش انرژی پارساگاد طی سخنانی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت و همکاری‌های مشترک با دانشگاه شریف، گزارشی ارائه کرد.

وی با اعلام آمادگی جهت حمایت از دانشگاه گفت: ما از پروژه‌های عملیاتی و قابل اجرا که منجر به حل چالش‌های کشور شود حمایت می‌کنیم.

در ادامه برنامه برخی از استادان دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه؛ دکتر جمشیدی، دکتر عینی، دکتر آیت اللهی، دکتر غضنفری، دکتر فاطمی و دکتر بازارگان، به ارائه‌هایی در خصوص فعالیت‌ها و نحوه همکاری با هلدینگ، معرفی برخی مراکز دانشگاه و دانشکده و نیازهای این مراکز و ... پرداختند.

سپس حاضرین در جلسه پیرامون مباحث مطروحه و نحوه تامین منابع مالی برای ساخت تجهیزات و سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های تعریف شده به بحث و گفتگو پرداختند.

این برنامه با بازدید حاضرین از سالن سبز، سالن مطالعه، آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی شیمی و نفت این دانشگاه پایان یافت.